background

Közbeszerzési szaktanácsadás

image

Ajánlatkérőknek

A sikeres és eredményes közbeszerzési eljárások lebonyolítása érdekében cégünk az alábbi szolgáltatásait kínálja az AJÁNLATKÉRŐK részére:

  • Nemzeti és uniós eljárásrendben közbeszerzési eljárások komplex lebonyolítása az előkészítéstől a szerződéskötésig a közbeszerzésekről szóló 2015. évi CXLIII. törvény (Kbt.) szerint az Elektronikus Közbeszerzési Rendszeren (EKR) keresztül
  • Támogatásból megvalósuló beruházások esetén az utóellenőrzés és folyamatba épített ellenőrzés esetén a jogszabályban előírt ellenőrzésekben közreműködés, segítségnyújtás
  • Közbeszerzési Szabályzat készítése, felülvizsgálata, aktualizálása
  • Közreműködés a közbeszerzési terv összeállításában, módosításában
  • Közbeszerzési állásfoglalások készítése
  • Jogorvoslati képviselet
  • A közbeszerzési értéket el nem érő vagy kivételi körben tartozó beszerzések esetén az ajánlatkérés, versenyeztetés bonyolítása
  • Eseti tanácsadás
  • Keretszerződésben folyamatos szakértői támogatás a beszerzések és a közbeszerzések előkészítésében, lebonyolításban
  • A Megbízó közbeszerzéseiben érintett munkatársainak képzése, továbbképzése, oktatása

Íme ÖT érv, hogy miért minket válasszon, ha Ajánlatkérőként profi szakembereket keres:

1.

Közbeszerzési szakértőink felelős akkreditált közbeszerzési szaktanácsadók.

2.

Szakértőinknél az Elektronikus Közbeszerzési Rendszer használata rendszeres és mindennapos.

3.

A véglegesített, teljes műszaki dokumentáció átvételét követően öt munkanapon belül vállaljuk a közbeszerzési dokumentumok összeállítását, beleértve az eljárást megindító felhívást is.

4.

A támogatásból megvalósuló pályázatok esetében a folyamatba épített ellenőrzésekhez és utóellenőrzésekhez a dokumentumok feltöltését szakembereink vállalják és kezelik.

5.

A 320/2015. (X. 30) Kor. rendeletben foglaltakra kötelezett ajánlatkérőknek is segítenek szakembereink a közbeszerzési eljárás elő és utóellenőrzések támogatásában.

image

Ajánlattevőknek

A sikeres és eredményes közbeszerzési eljárások lebonyolítása érdekében cégünk az alábbi szolgáltatásait kínálja az ajánlattevők részére:

  • Közbeszerzési eljárások figyelése az Elektronikus Közbeszerzési Rendszerben, a Megbízó igényei szerinti tájékoztatás a megjelent hirdetményekről
  • Az eljárást megindító felhívás (ajánlattételi felhívás, ajánlati felhívás, részvételi felhívás) és a közbeszerzési dokumentumok áttekintése, tanulmányozása
  • Amennyiben szükséges, kiegészítő tájékoztatás kérés összeállítása és elküldése az Ajánlatkérőnek az EKR-n keresztül
  • Az eljárást megindító felhívásban és a közbeszerzési dokumentumokban bekért nyilatkozatok, igazolások, okiratok összeállításában közreműködés, figyelve a tartalmi és formai követelményekre
  • Az ajánlat összeállítása, az elkészített ajánlat jogi és közbeszerzési szempontú megfelelőségének ellenőrzése, igény esetén feltöltése az EKR-be
  • Hiánypótlási felhívás esetén a válaszok megadása, hiányok pótlásában közreműködés, a Hiánypótlás(ok) összeállítása, feltöltése az EKR-be figyelve a határidők betartására
  • Szükség esetén jogorvoslati tanácsadás (előzetes vitarendezés, iratbetekintés)

Íme ÖT érv, hogy miért minket válasszon, ha Ajánlattevőként profi szakembereket keres:

1.

Közbeszerzési szakértőink felelős akkreditált közbeszerzési szaktanácsadók.

2.

Szakértőinknél az Elektronikus Közbeszerzési Rendszer használata rendszeres és mindennapos.

3.

Ajánlatkérői oldalon is dolgozunk, így jól ismerjük az ajánlatkérők által előírt követelményeket.

4.

A támogatásból megvalósuló pályázatok esetében is rendelkezünk gyakorlattal, figyelünk a Támogatási szerződésekben vállalt/előírt kötelezettségekre.

5.

Szakembereink rendelkeznek gépkocsival, így az ország egész területén vállalnak megbízást.

Szolgáltatási folyamatunk lépései

Telefonos/személyes konzultáció

Kollégáink lényeges iránymutatásokkal tudnak szolgálni sokszor már az első telefonbeszélgetés, vagy személyes egyeztetés alkalmával.

Írásos ajánlattétel

Az elvárt feladat tisztázását követően írásos ajánlatban rögzítjük az elvégzendő feladatot és annak ellenértékét.

Megállapodás/szerződéskötés

Az ajánlatunk elfogadása esetén a megállapodás fő elemeit mindig írásban, visszaigazolt megrendelő, vagy szerződés formájában rögzítjük.

Megbízás teljesítése

A szerződéses időtartam alatt Ügyfelünk részére kérdéseinek megválaszolása érdekében folyamatos tanácsadást biztosítunk. Felvázoljuk a lehetséges alternatívákat és támogatjuk a döntési folyamatokat.

Projekt zárása

A megbízás teljesítését követően a nálunk keletkezett eredeti iratok és elektronikus dokumentumok iratjegyzékkel átadásra kerülnek a Megbízó részére.

background
  • Állandóan nagyszerű lehetőségekkel szembesülünk, amelyek megoldhatatlan problémáknak vannak álcázva.
    John William Gardner
  • A jó gondolatok nem jobbak, mint a jó álmok,
    hacsak végre nem hajtják őket.
    Ralph Waldo Emerson

Bármilyen kérdése van, kérjük írjon nekünk, vagy hívjon bennünket és a lehető legrövidebb időn belül felvesszük Önnel a kapcsolatot.

Elérhetőségeink

Irodánk címe

1087 Budapest, Kerepesi út 7. (Nemzeti Lovarda Tudásközpont)
Térkép megnyitása »