Projektvezetés, menedzsment
Egy pályázati forrás elnyerését követően az elnyert támogatások lehívása, a projektek sikeres, pályázati szabályrendszereknek megfelelő megvalósítása sokszor a tervezési feladatokhoz mérhetően összetett és bonyolult feladat.
Minél hosszabb és szerteágazóbb egy projekt, annál valószínűbb, hogy a megvalósítás során szükségessé válik eltérések, változások, előre nem látható események kezelése. Tapasztalatunk szerint az eredményes projektvezetés egyik záloga a szakszerű részinformációk egy kézbe történő összevezetése és a projekt érdekében való felhasználása.
A projektvezetési és menedzsment tevékenységünk keretében vállaljuk
- Klasszikus projektvezetési feladatok ellátását,
- Módszertani és egyéb projektben alkalmazandó minta dokumentumok kidolgozását,
- Pályázati projektek esetén előleg igénylések, kifizetési kérelmek, jelentések benyújtását,
- Időközi és záró elszámolások benyújtását,
- Projekt nyomon követését lehetővé tevő dokumentumok elkészítését,
- Helyszíni ellenőrzések támogatását,
- Támogatási Szerződés módosítások előkészítését és támogatását,
- A fenntartási időszakban felmerülő problémák kezelését,
- Esetlegesen szükségessé váló kifogások megszövegezését és benyújtását.
A jelenlegi szerteágazó jogi környezetben előnyt jelent, hogy jogi, illetve közbeszerzési szakértelemmel is rendelkezünk. Ezért egy esetleges Támogató Szervezettel kialakuló jogvita esetén a 272 /2014. (XI.5.) Korm. rendelet szerinti eljárásban, de akár egy esetleges bírósági perben is el tudjuk látni Megbízónk képviseletét. Környezetvédelmi tárgyú projektek tekintetében szakmai menedzsment tevékenység ellátását is vállaljuk.
Szolgáltatási folyamatunk lépései
Telefonos/személyes konzultáció
Kollégáink lényeges iránymutatásokkal tudnak szolgálni sokszor már az első telefonbeszélgetés, vagy személyes egyeztetés alkalmával.
Írásos ajánlattétel
Az elvárt feladat tisztázását követően írásos ajánlatban rögzítjük az elvégzendő feladatot és annak ellenértékét.
Megállapodás/szerződéskötés
Az ajánlatunk elfogadása esetén a megállapodás fő elemeit mindig írásban, visszaigazolt megrendelő, vagy szerződés formájában rögzítjük.
Megbízás teljesítése
A szerződéses időtartam alatt Ügyfelünk részére kérdéseinek megválaszolása érdekében folyamatos tanácsadást biztosítunk. Felvázoljuk a lehetséges alternatívákat és támogatjuk a döntési folyamatokat.
Projekt zárása
A megbízás teljesítését követően a nálunk keletkezett eredeti iratok és elektronikus dokumentumok iratjegyzékkel átadásra kerülnek a Megbízó részére.
Bármilyen kérdése van, kérjük írjon nekünk, vagy hívjon bennünket és a lehető legrövidebb időn belül felvesszük Önnel a kapcsolatot.
Elérhetőségeink
Irodánk címe
1087 Budapest, Kerepesi út 7. (Nemzeti Lovarda Tudásközpont)
Térkép megnyitása »